Automatikus bejelentkezés
belépés

Gödöllő Város Önkormányzata

Gödöllő
2100 Szabadság tér 7.

telefon: 28/ 529-100
telefon: 28/ 529-180
fax: 28/ 529-255
fax: 28/ 529-251
e-mail: pmh@godollo.hu

Weboldal: http://www.godollo.hu

Cégleírás:
Településünk, bár csak egy dombság névadója, Magyarország magasabban fekvő városai közé tartozik. Éghajlatát enyhítik, levegőjét tisztítják a medencéjét körülölelő erdőségek, amelyek parkokként megérintik a város szívét. E szép környezetnek és gróf Grassalkovich Antal XVIII. századi kastélyépítésének köszönhető, hogy a magyar-osztrák kiegyezés után Erzsébet királyné, a magyarok királynéja, majdnem kétezerszer Gödöllőn hajtotta álomra a fejét.

FÉLFOGADÁS A POLGÁRMESTERI HIVATALBAN

Általános ügyfélfogadási idő: hétfőn 8.00-18.00 óráig, szerdán 8.00-16.30 óráig
Adó Iroda: hétfőn 8.00-18.00 óráig, szerdán 8.00-16.30 óráig
Népjóléti Iroda: hétfőn: 8.00-18.00 óráig, szerdán 8.00-16.30 óráig
Városüzemeltetési Iroda: hétfőn 8.00-18.00 óráig, szerdán 8.00-16.30 óráig
Vagyongazdálkodási Iroda: hétfőn 8.00-18.00 óráig, szerdán 8.00-16.30 óráig
Közoktatási Iroda: hétfőn 8.00-18.00 óráig, szerdán 8.00-16.30 óráig
Főépítészi Iroda: hétfőn 8.00-18.00 óráig

Lakosságszolgálati Iroda és Okmányiroda:

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8 - 18,00
Kedd: 8 - 16,30
Szerda: 8 - 16,30
Csütörtök: 8 - 16,30

Tájékoztatás az ügyfélhívó rendszerről
Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Gödöllő Városi Polgármesteri Hivatal Lakosságszolgálati Irodáján működő Okmányirodán 2004. május 17-től új ügyfélhívó (munkairányító és beléptető) rendszer került bevezetésre.

Az új ügyfélhívó rendszer használata során minden ügyintézésre bejelentkező polgár sorszámot kap. A sorszám kérésére két módon van lehetőség:

- Az egyik lehetőség: amikor az ügyfél a hivatalban megjelenik és az ügyintézésre időpontot kér. Ebben az esetben a hivatal épületében két helyen - a városháza főbejáratánál és az okmányirodán - elhelyezett érintős képernyőről ("Totem készülék") lehet a sorszámot megkérni az ügyintézés pontos idejének megjelölésével. A készüléken kiválasztható az intézni kívánt okmánytípus (személyazonosító igazolvány, útlevél, lakcímigazolvány, vezetői engedély, egyéni vállalkozói igazolvány, forgalmi engedély, mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa). Az egyes okmánytípuson belül kiválasztható, hogy miért van szükség okmánycserére (pl. elveszett, lejárt csere, címváltozás, okmánykiadás, tulajdonosváltozás stb.) Az ügyintézésre időpontot kínál fel a számítógép, mely időpont mindig a soron következő szabad időpont. Amennyiben az időpont nem megfelelő, más időpont választására is van lehetőség. Ha megtörtént az ügyintézési időpont kiválasztása, akkor a számítógép kinyomtatja az ügyintézési időpontot, sorszámot, az ügyintézésre kijelölt ablakot, az okmánytípust és az ügyintézéshez szükséges iratokról szóló tájékoztatót tartalmazó értesítést.
- A másik lehetőség: amikor az ügyfél telefonon kér időpontot az okmányügyintézésre. Ebben az esetben az ügyintézővel telefonon történik az időpont egyeztetés, az okmányügyintézéshez szükséges tájékoztatás az ügyintézési időpont és sorszám megadására. Ilyen esetben az ügyintézésre kijelölt időpontban kell a hivatalt felkeresni.

Az ügyfélhívó rendszer mellett az irodán kijelzőtábla működik, melyen fel van tüntetve a hívott ügyfél sorszáma és az ügyintézésre kijelölt ablak. Az ügyintézésre történő behívást hangjelzés jelzi.
Felhívom Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy az ügyintézésre időpontot nem csak az okmányirodán, hanem a városháza főbejáratánál elhelyezett ügyfélhívó rendszertől lehet kérni hétfőtől péntekig.

Telefonon a következő telefonszámon lehet időpontot kérni:
Okmányirodai információs pult: 529 200
Az ügyfelek fogadása az ügyfélhívó rendszer beüzemelését követően most már az ügyfélhívó rendszer által adott sorszám alapján történik. A sorszám kérésére az ügyintézéshez szükség van. Az ügyfélhívó rendszer használata során a képernyőt határozott mozdulattal kell megérinteni, a gép csak ez esetben működik. Az okmányügyintézéshez az ügyintézőnek jelzi a számítógép, hogy milyen időpontokban, hány ügyfél várakozik ügyintézésre.

Az ügyfélhívó rendszer bevezetését azért tartjuk fontosnak, mert ezzel az ügyfelek várakoztatási idejét csökkenthetjük. Az ügyintézésre a megadott időpont előtt pár perccel érdemes az okmányirodát felkeresni.
Az okmányiroda a Lakosságszolgálati Irodán két helyen működik, ezért tájékoztatom Tisztelt Ügyfeleinket az okmányügyintézés elhelyezéséről is.
Személyazonosító igazolvány: okmányiroda (piac felőli bejárat) 7-es, 6-os ablak
Útlevél: okmányiroda (piac felőli bejárat) 4-es, 6-os ablak
Lakcímigazolvány (kizárólag gödöllői lakcím létesítésére): (Városháza főbejárata) ügyféltér 14-es ablak
Vezetői engedély: (városháza főbejárata)13. sz. iroda 9-es, 10-es ablak
Egyéni vállalkozói igazolvány: okmányiroda (piac felőli bejárat) 8-as ablak
Gépjármű okmány: okmányiroda (piac felőli bejárat) 1-es, 2-es, 3-as ablak
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa: (városháza főbejárata) 5.sz. iroda, 11-es ablak

DR. GÉMESI GYÖRGY POLGÁRMESTER FOGADÓNAPJA
Minden hónap első szerdáján 10-12 óráig és 14-16 óráig

AZ ALPOLGÁRMESTEREK FOGADÓNAPJA:

DR. KRASSAY LÁSZLÓ
minden hónap második hétfőjén 10-12 és 14-17 óra között a Városházán

PINTÉR ZOLTÁN
minden hónap utolsó hétfőjén 10-12 és 14-17 óra között a Városházán

DR. NÁNÁSI ÉVA CÍMZETES JEGYZŐ FOGADÓNAPJA:
Minden hónap harmadik hétfőjén 10-12 óráig és 14-16 óráig

Kulcsszavak: okmányiroda , önkormányzat , önkormányzati fejlesztés , önkormányzati igazgatás , önkormányzati ügyintézés , polgármesteri hivatal

Gödöllő Város Önkormányzata fotók

Gödöllő Város Önkormányzata - Tudakozó.hu Gödöllő Város Önkormányzata - Tudakozó.hu