Automatikus bejelentkezés
belépés

CHIO Magyarország Kft

Budapest
1116 Építész u.8-12.

telefon: 204-5945
fax: 204-5945
fax: 204-6651
e-mail: chio@chio.hu

Győr
9027 Hűtőház út.27.

Zirc
8420 Központi major

telefon: (52) 340186

Weboldal: http://www.chio.hu

Cégleírás:
A Chio Magyarország Kft. anyavállalata, az Intersnack GmbH több német családi vállalkozás egyesüléséből alakult ki, s Európa egyik legnagyobb snackgyártójává nőtte ki magát. Gyártókapacitással rendelkezik Franciaországtól Lengyelországig, leányvállalatai, disztribútorai 15 országban megtalálhatók. Leányvállalatai közül mind árbevétel, mind piaci pozíció, mind pedig eredmény tekintetében a Chio Magyarország a legsikeresebb.
A magyar leányvállalat története 1991-ben kezdődött, amikor egymástól függetlenül megnyílt a Chio első budapesti irodája és raktára, illetve megalakult a Wolf Hungária Kft. Ekkoriban mindkét cég Németországból hozta be termékeit, és az üzletkötői hálózat létrehozásával rövid időn belül az egész országban megindult a terítés.
A Chio 1992-ben már idehaza is gyártott, 1993-ban pedig extruder, pellet és mogyorós termékeket exportált a cseh, szlovák, lengyel és horvát piacokra.
1992-ben a Wolf is saját gyártósort állított üzembe, így a győri üzemben elkezdődhetett a Pom Bar és a Jillies snackek gyártása.
1994-re a Chio megszerezte a magyar sóssnackpiac vezető gyártójának pozícióját, a Wolf pedig új beruházások eredményeként beindította a Stickletti sóspálcika gyártását. Az elkövetkező néhány évben mindkét cég rohamosan bővült. Élénk reklámtevékenység kíséretében sorra dobták piacra újabb magyarországi üzemeikből kikerülő, finomabbnál finomabb termékeiket.
1998-ban egyesült a Chio Magyarország és a Wolf Hungária, és azóta az Intersnack leányvállalataként Chio-Wolf Magyarország Kft. néven közös igazgatás alatt működik, mely egyesülés 2004 január 1-től vált teljessé. 2008. március 1-től a vállalat neve újra Chio Magyarország Kft., mivel 2006-tól az addig Wolf márkanéven gyártott termékek is Chio márka alatt kerülnek forgalomba.
2002-ben a cég kislángi üzeméből az extrudált termékek, pelletek illetve a sós földimogyoró gyártását áthelyezte győri üzemébe, amelyet az új gépsorok befogadására alkalmas gyártócsarnok valamint új raktárhelyiségek felépítése előzött meg. Az így kibővített gyárterület jelenleg kb. 15.000 m2, az üzem több mint 180 embernek ad munkát.
Az üzem saját fejlesztésű PaWo-tésztahengerműve alól olyan krékerek kerülnek ki, amelyek minősége szinte egyedülálló az egész világon. 2004-ben pedig bevezettük a legszigorúbb élelmiszerbiztonsági rendszert, az IFS-t. Ennek köszönhető, hogy az elmúlt években világszerte egyre több importőrt, kiskereskedőt és fogyasztót tudtunk meggyőzni lisztes termékeink kivételesen magas minőségéről. Különösen 2001-től erősödik a győri krékerek, krékerkeverékek exportja. A termékek fő piaca a környező országok, de alkalmanként vagy rendszeresen az USA-ba, Kanadába, Ausztráliába, Kínába, Dél-Koreába, Egyiptomba, Marokkóba, Libanonba, Dél-Afrikába, Brazíliába, Costa Ricába, Uruguayba, Finnországba, Izlandra, Spanyolországba, Portugáliába, Hollandiába, a balti államokba, Oroszországba, Albániába is eljutnak krékereink. Ezeken a piacokon általában a legigényesebb és hozzáértő fogyasztók vásárolják a termékeinket, aki a helyi gyártók kínálatában nem találják meg az általuk elvárt minőséget.
Belföldön a kilencvenes évek közepén stabilizálódott vezető szerepünk a snackpiac chips-, puffasztott és lisztes részpiacain, mindez pedig a teljes snackpiac vezető helyét is biztosítja számunkra. Az utóbbi tíz évben ez a pozíció pedig már annak ellenére megingathatatlan, hogy a snackpiac gyakran és hektikusan hullámzik, versenytársak promóció és fogyasztói trendek váltakozásán kell úrrá lennünk, és ellen kell állnunk vevőpartnereink egyre fokozódó árengedmény-nyomásának is. Mindezek ellenére éves árbevételünk ma már meghaladja a 10 milliárd Ft-ot.
Merre visz a jövő? A fejlett országok élelmiszeriparának ma világszerte meg kell felelnie annak az elvárásnak, hogy minél kevesebb energiát juttasson a fogyasztók szervezetébe. Bár az emberek napi élelmiszer- és energiaszükségletüknek csak egy töredékét fedezik sós snackek-ből, sokakban az a téves képzet alakult ki, hogy a sós snack ipar kiemelten felelős az elhízásért. Ez teljesen megalapozatlan, hiszen az elhízás főleg a mozgásszegény életmódra vezethető vissza. Ennek ellenére a csökkentett energiatartalmú termékeket fokozottan számonkéri rajtunk a piac. Az utóbbi időszak fejlesztései, a Chio Sombreros és a Chio kínálat bővítése kemencében sütött termékekkel mind ebbe az irányba mutatnak.
Bármerre is forduljanak azonban a fogyasztói trendek a jövőben, bizonyos, hogy a 21. század embere mindig szívesen fogyaszt majd sós ropogtatnivalókat. Bizonyos, hogy ezek az apró, örömteli ízbombák továbbra is a mindennapjaink részét alkotják majd, ott lesznek velünk a munkahelyünkön, este a televízió előtt, vendégségben, vagy amikor utazunk valahova. Bizonyos, hogy egy-egy darab ropogtatnivalót bekapva néhány percre elfelejtjük a mindennapok rohanását, kellemesen csillapítjuk pillanatnyi éhségünket, egy kis jutalmat adunk magunknak vagy éppen távoli földrészek ízvilágába röppenünk. És biztos az is, hogy a Chio Magyarország Kft. a jövőben is mindig a kiszolgálja, kutatja és fejleszti ezeket a fogyasztói igényeket, melyek a mai embernek olyannyira sajátjává váltak. Ebben pedig tapasztalatunk, piaci erőnk és lelkesedésünk hosszú-hosszú időn keresztül az élen tart majd minket.

Cégjegyzékszám: 01-09-078415

Kulcsszavak: CHIO , chips , élelmiszeripar , snack

CHIO Magyarország Kft fotók